Ask me a question :)

UPOZORNĚNÍ: Všechny anonymní komentáře bez podpisu automaticky mažu!
Stejně jako komentáře, které se mi prostě jen nelíbí, nebo mě poškozují.

úterý 23. července 2013

Giraffe - záliby

V tomto článku povím něco málo  dlouhé kecy o sobě.

Říkají mi různě. Můj občanský průkaz mi říká, že se jmenuji Natálie, jsem však známá i pod jinými jmény a přezdívkami. Když si někdo nedokáže vzpomenout na mé jméno, mluví o mě, jako o "té blonďaté", nebo jako o žirafě. Za to bych připsala zásluhu asi mé výšce - jsem o něco málo delší, než je pro dívky mého věku obvyklé. A také jsem nedávno vyslechla větu, která dle mého mínění trošku postrádá smysl, ale jinak fajn - ,,Máš úplně zabitý zuby... Úplně zabitý.. jako žirafa!"
V ŽvB (hra, o které se ještě zmíním) jsem známá jako Carimelle, Karamelka, Cari...
Jinak na mě volají Naty, Natálko, Natko.. Nebo také naprosto úžasné oslovení "Vyndej myčku!"....
A jo.. Svoje jméno mám i docela ráda. Nevadí mi a dalo by se říct, že se mi i líbí.

Za měsíc budu tuto zeměkouli obývat již šestnáct let. Strašně to utíká a děsím se okamžiku, až mi padne 18...

Co záliby?
Automaticky prohlašuji, že žádné nemám.. To většinou jen proto, abych se nad touto otázkou nemusela nijak zamýšlet. Když nad tím ale chvíli dumám, vlastně mám těch koníčků, oblíbených činností a věcí docela hodně...

Ráda určitě píšu. Už od mala. Ať to jsou povídky, úvahy, zamyšlení, nebo jen nějaké bláboly.. Moc mě to baví. Také mě před přestupem na střední školu mooc bavilo psaní slohovek. Nyní už to ale není tak lehké a "okecatelné", jako kdysi.. A kolikrát na dané téma nemám vůbec žádné nápady.

Ráda jím. Jo, zvláštní záliba, že :D Ale jsem prostě takový jedlík, no ^^. Preferuji sladké... Někdy přijde klidně vhod i přeslazené. Snažím se jíst zdravě, ale nechci, abyste si pod tím vykládali samou zeleninu, zrní a sóju. Jím to, co mi chutná, ale preferuji kvalitnější a zdravější potraviny...

Ráda zpívám. Údajně to trhá uši, ale co už! :D Baví mě to... Tak proč ne? Musím se přiznat, že do sprchy chodím hlavně kvůli tomu zpívání, hygiena je až na druhém místě!

Mám moc ráda zvířata. Právě tu vedle mě na škrabadle pro kočky sedí moji dva pejsci, bez kterých si to tu už pomalu ani nedovedu představit... Za měsíc nám do domu přibyde další společník - taková roztomilá chlupatá kulička. Pokud nevíte, co si pod tím představit.. Mňouká to :3

Poslouchám hudbu. Nemám žádný konkrétně vyhrazený styl, ani interpreta. Poslouchám skoro všechno... Jediné žánry, ke kterým si nějak nemůžu najít cestu jsou dechovky a techno. Upřímně? Nechápu, jak to může někdo nazývat hudbou.. Ale každý máme jiný vkus, jiný styl, nerada někomu něco vymluvám, nebo zesměšňuju.

Čtu. Ne denně... Spíš když se nudím. A co čtu? Všechno :D Ne, to zas ne... V poslední době jsem si třeba oblíbila příběhy podle skutečnosti.

Cestuju, objevuji nové lokality a učím se jazyky. Blog jsem si ale nezaložila proto, abych se tu něčím chlubila... Nebudu tu důkladně rozpitvávat všechny jazyky, které se učím. Na dobré úrovni mám snad kromě češtiny jen francouzštinu, a kousek za ní se krčí angličtina... Už něco přes rok se učím i čínsky. Moc mě to baví, líbí se mi jejich kultura, jazyk, znaky...



Povaha a další drobnosti? To si nejspíš nechám do dalšího článku. :)

Rozhodla jsem se, že tento blog nebude už tak anonymní, jak býval.. Odkaz poskytnu komukoliv, kdo si o něj řekne. Pokud to někdo bude chtít číst, budu ráda... Což ale znamená, že už tu nemůžu být tak otevřená, jako kdysi za anonymity a některých výlevů se k mé nelibosti budu muset vyvarovat :D Nu což...

KDyž už je to tedy tak neanonymní, plácnu sem i pár fotek ;) Nerada zveřejňuji fotky, na kterých jsem sama... Vlastně ani nevím, z jakého důvodu tomu tak je. Ale na druhou stranu nechci zveřejňovat obličeje mých přátel bez jejich vědomí, tak vyberu fotky, na kterých jsem pouze já, nebo můj hafan ^^












PS - Můžete mě sledovat na asku - http://ask.fm/naty228 :)




5 komentářů:

  1. Vítej zpátky :)
    Samozřejmě že pamatuju, jak bych mohla zapomenout na naše každodenní smsky :D Tvoje psaní se mi vždycky líbilo, hlavně tvoje příběhy, každý to rád četl, jsi zřejmě nadaná spisovatelka :)
    Na fotkách ti to sluší a je vidět, že ty pejsky opravdu miluješ. Jinak jakou kočičku budeš mít? Nějakou šlechtěnou? Ty víš, jak já kočky miluju, proto se ptám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, jsem ráda, že píšeš! :)))
      Děkuju, to mě moc těší!
      A kočičku budu mít perskou, bez papírů, ale rodiče má papírové :)

      Vymazat
  2. Týjo na té trojfotce v bílém triku ti to fakt sluší. Být tebou, tak vyzkouším nějaký takový šílenější střih, který bude vypadat jako ty vlasy na téhle fotce.

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, pejsci. Jaké máš plemeno? A kočička bude super, bude s ní určitě legrace, jestli ji budeš mít už od koťátka, což předpokládám. Měj se krásně, Naty, Natko, Žirafko, Cary, Karamelko......:D

    OdpovědětVymazat
  4. Vzpomínám naq Tebe.
    napiš.
    Eva

    OdpovědětVymazat

Prosím, když už komentujete anonymně, připište alespoň nějaké jméno, nebo přezdívku.. Kdo se pak v té hromadě anonymních komentářů má vyznat ;)
Děkuji za pochopení