Ask me a question :)

UPOZORNĚNÍ: Všechny anonymní komentáře bez podpisu automaticky mažu!
Stejně jako komentáře, které se mi prostě jen nelíbí, nebo mě poškozují.

pondělí 22. července 2013

Dlouho slibovaný návrat

Hehé....
Nazdárek! :D

No pamatujete si na mě ještě vůbec někdoo? To byste mě dost zklamaly! :D

Ne, teď vážně. Tímto se oficiálně vracím k blogování.
Tento blog nebude prozatím ani na nic zaměřený... Určitě ale bude trochu odlišnější od těch předchozích.
DOufám, že se nějací staří čtenáři vrátí a že se třeba najdou i nějací noví :)

Připravuju hodně článků... Zatím především o mně, o mých názorech na určitě věci.. Ale čas od času napíšu i něco jiného a zajímavějšího.. Uvidíme :)

2 komentáře:

  1. Ahoj, na tvůj blog jsem nyní narazila poprvé, takže ne, nepamatuju si tě:-D. Ale ráda si tě pamatovat budu, četla jsem tvé články a na tvém blogu se mi líbí:).

    Tak přeji hodně štěstí ve spaní! A samozřejmě i v osobním životě.

    OdpovědětVymazat
  2. ...ve psaní, samozřejmě že ve psaní... :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, když už komentujete anonymně, připište alespoň nějaké jméno, nebo přezdívku.. Kdo se pak v té hromadě anonymních komentářů má vyznat ;)
Děkuji za pochopení