Ask me a question :)

UPOZORNĚNÍ: Všechny anonymní komentáře bez podpisu automaticky mažu!
Stejně jako komentáře, které se mi prostě jen nelíbí, nebo mě poškozují.

středa 11. září 2013

Mandarinková sezóna, články, přicházející podzim

Zdravím! :)

Tak jak je ve škole? U mě to zatím docela jde, ale poslední týden v září mě čekají reparáty z chemie a z matiky, ale zatím jsem ve druháku a doufám, že to udělám.
Plánuji pro vás dva články. Jeden se týká spíš.. No je to takové obecné zamyšlení nad společností, nad chováním a vystupování lidí... Už jsem něco takového chtěla napsat dlouho, ale pár událostí poslední doby mě dokopaly k tomu, abych to opravdu napsala.
Dnes se pokusím něco spatlat na informatice, tak uvidíme.
Další článek se týká spíše mě, takže to bude takové méně zajímavé - 50 věcí a blbostí o mně.
Také chci napsat článek o mé kočce...
Mimochodem, začala jsem trochu omezovat sladké a jíst zdravěji. Nechci nijak extra výrazně hubnout, ale trocha sportu navíc, méně sladkého a pár kilo dolu by opravdu neuškodilo. Nejdu na to nijak extra přísně, sladké si pořád dopřávám, ale v menší dávce.

Tak se zatím mějte a budu se těšit u dalšího článku :)

Jo, a co se týče těch mandarinek...



Mimochodem, nezapomínejte, že mě zastihnete na mém asku :) http://ask.fm/naty228

5 komentářů:

  1. Už se moc těším na článek o Madlence!!!Co je Madlenka vůbec za plemeno?
    Naty, prosím dej si na hubnutí pozor, už nejdi do extrému! Prosím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééé, jsem ráda, že jsi se ozvala! :) Madlenka je perská kočička, taková ta hodně chlupatá :)

      Vymazat
  2. Děláš si pr*el!!:D:D:D:D:D:D Neeeeeeeeeeee:D
    Jakto, že děláš reparát? Byla jsi ve špitálu? Promiň, jestli je ti nepříjemné, o tom mluvit.
    Prosím tě, vážně myslíš, že bys měla hubnout?.....

    OdpovědětVymazat
  3. :-D:-D takže aspoň máš doma co uklízet, když máš perskou kočičku, co? :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

Prosím, když už komentujete anonymně, připište alespoň nějaké jméno, nebo přezdívku.. Kdo se pak v té hromadě anonymních komentářů má vyznat ;)
Děkuji za pochopení